//Presentation

Eftersom att det här bara är andra inlägget hade jag tänkt att presentera mig själv och min häst lite kort ;)

Jag själv är 16 år och bor i skåneland. Jag har ridit sen jag var 8 år och fick min första foderhäst när jag var 12. Det var en B-ponny som var envisare än jag vet inte vad men jag lärde mig i alla fall väldigt mycket på henne. Min andra foderhäst var en bestämd C-ponny vid namn Fia Lotta som jag verkligen kämpade med i ett år. Under det året var jag både i himlen och i helvetet om man säger så ;) Sen kom Blace, som är min första egna häst, och det är där jag står just nu.



Namn: Blace
Född: 1996
Ras: Holländsk Ridponny
Mkh: 139 cm (maxad C)
Tävlad: LB/LA
Övrigt: Jag köpte Blace för två, nästan tre, år sedan och vi har gått igenom väldigt mycket tillsammans. Väldigt mycket motgångar, men nu har framgångarna slagit rot. Vi tävlar mestadels hoppning cirka två gånger i månaden på LB nivå. Blace är väldigt talangfull men har trots sin ålder inte gjort så mycket i sitt liv, inte vad vi vet i alla fall. Han är en väldigt personlig häst som kräver mycket uppmärksamhet vilket jag gärna ger honom då han är min lilla prins.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0